dimecres, 25 de juliol del 2012

Reloaded

I de nou aquí, tornant a omplir espais blancs en escrits que no van enlloc però que em donaven vida.
He estat lluny, a un altre món. En guerra.
No podia escriure perquè no podia pensar.
Però companys he après que o bé tinc molta mala sort per el què he viscut o molt bona per haver-ne sortit. I és que he après que les guerres més cruents són les internes perquè les altres veus l'enemic i pots lluitar o no, però tens opció. La que he estat jo no era així. Depenia de l'atzar, o dels Déus o dels professionals. He après que són ells els herois de les pe´l.lícules de terror i els agreixo el què m'han donat.
Ara fa 2 mesos que tot ha acabat i he plorat molt d'alegria, molt. Em miro però no em conec i és que potser he guanyat la batalla però he quedat a trocets que amb el temps intentaré anar muntant per tornar-me a estimar i poder aixecar els ulls a la mida de la resta.

M'agrada tornar a estar aquí. Per ara no tindré l'espai de Seguidors ni el de Comentaris, simplement vull escriure i poc a poc anar-vos retrobant.


No p

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada